گروه فناوری دبستان شاهد

آخرین مطالب
آخرین نظرات
  • ۱۶ فروردين ۹۴، ۱۶:۴۶ - امیر حسین
    بد نیست

معنی شعر مادر

سه شنبه, ۹ ارديبهشت ۱۳۹۳، ۰۴:۱۷ ب.ظ

1. ای مادر عزیزم حاضرم که جانم را فدای مهربانی ، بخشش ، لطف و صمیمیت تو کنم.

2. مهر ومحبت دوستان و آشنایان هیچ وقت به اندازه ی مهر و وفای تو نمی باشد، زیرا مهر ومحبت تو یک چیز دیگر است.

3. مهر و محبتی که از تو در سینه دارم هرگز از بین رفتنی نیست زیرا دل من خانه ی توست و در دل من جاداری.

4. ای مادر عزیزم که تمام وجودت را برای من گذاشته ای آسان است که من برای شما جانم را فدا کنم.

5. خوشحالی شما مایه ی خوشحالی من است چون که رضایت خدا به رضایت و خشنودی تو بستگی دارد.

6. آگر اختیار دنیا در دست من بود همه را به زیر پای تو می ریختم چون که ارزش تو بیش از این است.

  • رضا خرسندیان

نظرات  (۵)

خیلی عالی بود
پاسخ:
خواهش می کنم
واقعا خوب بود مر30

خوب
عالییییییییییییییییییییییییییییییی بود
پاسخ:
ممنونم
عااااالییی بووووود  (   :

پاسخ:
ممنون

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی